EWALUACJA

WebQuest- Odkrywamy tajemnice i zabytki Jury


Wymagania
Punktacja
Wynik poszukiwań i badań
(ilość i jakość wyszukanych informacji oraz materiałów)
Podstawowe   1 punkt
Rozszerzające  3 punkty
Wykraczające  5 punktów

Nie zgromadzono wymaganych informacji i materiałów koniecznych do zrealizowania zadania.
Zgromadzono niektóre wymagane informacje i materiały, są one jednak niepełne i niewystarczające do zrealizowania zadania.
Zgromadzono wszystkie wymagane informacje konieczne do zrealizowania zadania w pełni; informacja jest zredagowana w sposób twórczy i pomysłowo zaprezentowana.
Zawartość merytoryczna
(dobór informacji i materiału, poprawność merytoryczna, sposób opracowania)
Podstawowe   1 punkt
Rozszerzające  3 punkty
Wykraczające  5 punktów


Źle dobrane informacje i materiały; materiały opracowane powierzchniowo, liczne błędy merytoryczne, brak własnych poszukiwań.





Poprawnie zrealizowany temat, jednak widoczny jest brak szczegółów, nie wykorzystano wszystkich zebranych informacji i materiałów, nieliczne opracowania własne.

Obszerne i wyczerpujące omówienie tematu, logiczne wykorzystanie zebranych informacji i materiałów; liczne własne opracowania.
Wymagania
Punktacja
Wykorzystanie źródeł
Podstawowe   1 punkt
Rozszerzające  3 punkty
Wykraczające  5 punktów

Wykorzystano tylko niektóre z  zasugerowanych źródeł.
           
Wykorzystano tylko źródła zaproponowane w WebQueście.
Użyto różnorodnych źródeł - Internet, pozycje książkowe, wywiady, czasopisma itd.
Koordynacja działań i umiejętność współpracy w grupie podczas pracy nad zadaniem
Podstawowe   1 punkt
Rozszerzające  3 punkty
Wykraczające  5 punktów

Całkowity brak współpracy uczniów z partnerami i grupą. Poszczególni uczniowie nie uczestniczą w realizacji wszystkich aspektów zadania. Kolejne kroki nie są wykonywane dokładnie i terminowo.
Uczniowie w niepełny sposób współpracują z partnerami i grupą. Nie wszyscy uczniowie uczestniczą w realizacji wszystkich aspektów zadania. Kolejne kroki są wykonywane częściowo i nie zawsze terminowo.
Bardzo dobra współpraca całej grupy. Wszyscy uczniowie uczestniczą w realizacji poszczególnych aspektów zadania. Kolejne kroki wykonywane są dokładnie i terminowo
Sposób prezentacji efektów pracy i ogólne wrażenia estetyczne (styl i forma filmu)
Podstawowe   1 punkt
Rozszerzające  3 punkty
Wykraczające  5 punktów

Film nieatrakcyjny, nieuporządkowany i nieadekwatna do treści, trudny w odbiorze, nieprzejrzysty i niezrozumiały. Uczniowie nie potrafią się prawidłowo posługiwać programami do obróbki video.
Film mało oryginalny, niedostatecznie uporządkowana, tylko częściowo dostosowana do treści, mało przejrzysty i czasami niezrozumiały. Uczniom brak biegłości w posługiwaniu się programami do obróbki video.

Atrakcyjny film, oryginalne podejście do zagadnienia. Film ciekawy,  uporządkowany, przejrzysty, logiczny i łatwy w odbiorze, adekwatny do przedstawianych treści. Uczniowie biegle posłują się programami do obróbki video.